۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

عکسهایی از کنسرتهای مختلف ارکستر







۴ نظر:

سروه گفت...

سلام.
کنسرتتون رو رفتم.خیلی خوب بود.واقعا خسته نباشید!

ناشناس گفت...

سلام آقای احمدی عزیز
من نصرالهی هستم اگه یادتون بیاد دوست آقار احمدی داداش بزرگترتون
خیلی خوشحال شدم کهوبت رو دیدم

ناشناس گفت...

سلام و خسته نباشید
شاید نوشتن واظهارنظر کردن درمورد کنسرت اخیر شما عزیزان کمی دیر شده باشد اما مجال اینگونه بود. ازهمان روزی که بیلبورد تبلیغاتی ارکستر رو دیدم دربین اثرهایی که برای اجرا معرفی شده بود دو اثر بیشتر توجه من رو به خود جلب کرد. وفکر به اینکه چطور میخوان اجرا بشن.(سینما پارادیزو و فهرست شیندلر)و راستشو بخواین بیشتر اظطراب من درمورد موسیقی ساده اما پراحساس جان ویلیامز که جایزه ی اسکار رو براش به ارمغان آورد با اون اجرای فوق العاده زیبا و پراحساس نوازنده ی توانای ویلن :ایزاک پرمن بود. من فکرمیکردم که آقای احمدی از یک نوازنده به جز اعضای گروه استفاده بکنه ، نوازنده ای که توانایی اجرای سلوی ویلن کار رو داشته باشه. اما متاسفانه اینطور نشد و با تمام احترام نوازنده ارکستر غیر آنچه بود که رهبر ارکستر توانا معرفیش کرد و حاصل آنچه ما شنیدیم بسیار ضعیف و ...... / البته خوشبختانه در بین کارهای اجرا شده اون شب تنها سینما پارادیزو بود که از انسجام و صدادهی خوب ارکستر برخوردار بود، و متاسفانه اینکه ارکستر شما ازعهده ی بقییه ی کارها نتونست بطوراحسن بر بربیاد.
خوب این رو نباید فراموش کرد که وجود هچین ارکستری توی استان ما خیلی خیلی خوب وزحمات گروه تحسین برانگیزه و من فکر میکنم هنوز زمان بسیار و باید روز به روز توانایی بچه های ارکستر بالا بره که لازمه ی این تمرین بیشتر گروهی و مهمتر ازاون تمرینات فردی نوازنده هاست.واینکه سطح نوازندگی و اطلاعاتشون رو با استفاده از کلاس های استاد انشون بالا ببرن. بالا رفتن توانایی تک تک شما یعنی بهترشدن کیفیت ارکستر ودر نتیجه یک اجرای مناسب. فقط کنسرت دادن مهم نیست ، چه کاری رو تحویل گوشهای شنونده ها دادن مهم است . با ارزوی موفقیت و اجراهای بهتر برای شما.

سنندج--اسفند1388

ناشناس گفت...

با سلام

عکساتون رو باید آپلود کنید بعد تو سایت بذارید