۱۳۸۷ آذر ۸, جمعه

عکس هایی از کنسرت آذر 87

عکس: سامان عباسی



۶ نظر:

Unknown گفت...

این مرزو بوم به جوانانی چون شما می بالد و شما عزیزان مایه مباهات و سربلندی این دیار می باشید .
امیدواریم آثار شما در سطح جهانی چون آثار پیشین شما درخشش نماید.

آرش از کویت

ناشناس گفت...

سلام خسته نباشید ایا واقعیت تشکیل ارکستر همینی که هست نوشته اید؟

ناشناس گفت...

خبا سلام خسته نباشید کنسرت اسفند 88خیلی بهتر از قبلی بود آفرین به تک تک شماها! شوستا کوویچ میگه: آهنگساز را مردم میسازد. سعی کنید قطعات را مردمی بسازید بزارید مردم لذت ببرند فنون اهنگسازی باید برای ساختن موسیقی ای باشد که بشر لذت ببرد نه اموزش هارمونی برای آنها بدهید!گروه کامکارها خدا حفظشان کند دمکراسی ترین گروه می باشند. شنیده ام شما هم دارید گروه را با رای جمعی اداره می کنید! اگر واقعا اینطور است نشان از شعور وخرد بالایتان می باشد و می توان در10و20سال آینده سنندج مانند ارمنستان مرکز بزرگ موسیقی شده و برای محک از سراسر دنیا به شهر شما بیان :انشاالله!

ناشناس گفت...

آیا رهبر ارکستر شما همیشگیست کس دیگه ای نمی تواند رهبری کند ! خسته کننده است چرا از دیگران هم استفاده نمی کنید چکناواریان هم انقد فخر نمی فروشد!!!!!

ناشناس گفت...

کی به سوالات پاسخ می دهید! فکر کنم اصتا بهش سر نمی زنید.

ناشناس گفت...

من میدونم آقای احمدی خیلی بزرگتر از اینهاست که به این نظر شما اهمیتی بده ولی لازمه بدونید که کمتر کسی و شاید هم هیچ کس با این درجه و فهم هنری حاضر نمی شه که چند سال از عمر جوونیش رو پای آموزش یک ارکستر بگذارد آنهم بی هیچ چشم داشت مادی و با آن همه سنگ اندازی و مسخره کردن افرادی چون شما! باز محکمتر از همیشه ادامه داد! و من به عنوان یکی از اعضای ارکستر می دونم که آقای احمدی گفته هر زمان کسی بهتر از من و بدون چشم داشت مالی حاضر به این کار شد بسم الله !